Sunday, December 03, 2006

v22rt p2ev

tana on lopuks katte joudnud see kaunis, imeline, suureparane jne paev, kus mina ja ada saame endale lopuks oma kodu. kodu on kaunis ja koosneb kahest magamistoast, esik/soogitoast, koogist ja kahest rodust. me juba noudsime endale ka rodule vaikese laua, et saaks seal hommikustada. ma poleks iialgi uskunud, et sellise hinna eest on voimalik saada nii ilusat korterit. tallinnas peaks sama hinnaga minema lasnamaele yhetoalisesse.

eile kasime me dantega koos merisiga (cuyd) soomas. kuna vaidetavalt on parim merisiga Tiponis, siis vosime me takso ja soitsime sinna (umbes 20 min cuscost ja hind 10 soli). merisiga tuuakse lauale koos pea ja vaiksete kappadega. dante muidugi ei saanud jatta irvitamata minu nao yle, mis valjendas ypris selgelt jalestust. lopuks ma siiski manustasin poole sellest vaikesest elukast.

parast seda laksime me linna, et vaadata yle oma korter ning siis koju. suhteliselt yllatuslikult vajusime me molemad magama ja arkasime alles 9. minu pealekaimisel laksime me ohtul mama africasse, kus oli reggae pidu (reggae teeb terveks!) Kohtusime seal yhe tsikiga Shveitsist, kes randab ringi mooda ladina-ameerikat. koos temaga pogenesime me peagi mama africast, kuna mingit tyybid tahtsid meiega koos end pildistada lasta ja tantsida (see on siin vaga imelik komme tulla kellegi nt meie juurde ja paluda, kas oleks voimalik koos pilti teha. esimestel kordadel hakkasin ma lihtsalt naerma). edasi siis ukukusse, kus tutvusime veel igast kohalikega ja suutsime nendega isegi kenasti hispaania keeles vestlust arendada! varsti kiskus seal aga muusika kuidagi kaest ara ja koos oma uue sopsi Juliaga yhte hostelisse, kus eile oli pidu olnud. kahjuks seal siiski pidu ei olnud. Kuid seeeest oli seal yks lahe tyyp, kellega jaime paris pikalt raakima. ta raakis vist 7 keelt, ema oli peruust ja isa maeiteakust, homme avab ta Ukukus oma naituse jne. taielik tutvumisohtu oli meil yhesonaga. parast seda votsime takso ja laksime koju magama, et olla pyhapaeval valmis uuteks ponevateks seiklusteks (oh mis hirmus lause).

see vaike loik jatab meist taielike labulillede mulje, aga see pole oige! nadala sees oleme me vaga asjalikud. tootame ja omandame usinalt hispaania keelt! kusjuures toesti: meie toopaev algab kell 8 (noh me jaame reeglina veidi hiljaks) ja loppeb kell 12.30. kuigi ajaliselt polegi see maeiteamispikktoopaev oleme me selle lopuks paris vasinud. me peame siiski kantseldama 20 2-3-aastast tyypi. hasti tore on iga toopaeva alguses, kuidas nad meid nahes on hullut onnelikud ja kallistama jooksevad. parast seda peame me nendega maha pidama voitluse, et nad oma hommikusoogi ara havitaksid. aitame yletada lohutamatut kurbust, kui ema ara laheb. ning parast seda hakkame me nendega mangima ja wc vahet jooksma. kell 11 peaks olema lounasook, aga nagu siin tavaks on jaab see umbes pool tundi hiljaks. algab uus voitlus toiduga. ja ega eriti rohkem meie toopaeva kirjeldada ei saagi. me peame lihtsalt tegelema nende vaiksete inimeste suurte probleemide lahendamisega. too on toepoolest tore, kuid samas yllatavalt vasitav.

nii siis saabub onnelik hetk, kus me saame puhata. reeglina kuluvad need 2 tundi too ja kooli vahepeal soomisele ja oppimisele. ning 2.30 hakkab hisp keel, mis kestab 4 tundi. oppimise tempo on ayeee milline. kuna opetaja tegeleb ainult minuga, siis saab hasti palju raakida ja kysimusi esitada. hah ja siinkohal pean ma ara raakima, kuidas mind siin monitakatse mu aktseni parast! esimsel tunnil kysis mu opetaja, et kus ma hispaanias elasin, ma ei saanud yldse aru, et kust ta votab, et ma seal kunagi elanud olen. parast selgus, aga et mul on raakides vaga tugev hispaania aktsent. st et ma susistan ja see on ladina-ameeriklaste jaoks hasti naljakas. ma yritan siin vaikselt end parandada. kell pool seitse kui meil tunnid loppevad olen ma reeglina juba ypris sooda. lisaks oppimisele on koolis ka kokandustunnid (kus me tegime yhel korral ka picsoga kokteili aye), salsa tunnid ja lihtsalt vaiksed yhised koogisoomised. samas voib ka neid koiki lugeda oppimiseks.

parast kooli me enamasti siiski kohe koju ei lahe, vaid kolame veel natuke linnas. siis saab jaks otsa ja laheme magama.


nyyd aga laheme me oma asju pakkima, et alustada oma kaunist iseseisvat elu Cuscos!

4 comments:

Anonymous said...

tee siis korterist ka pilti (kui aega saad muidugist!)
m

pelvissaile said...

nii tore on lugeda, kirjutage aga kirjutage. oh ja kirjeldus korterist kõlab nii hästi nii hästi.. tahaks kah juba päikest, mille saatel hommikustada:)

Kat said...

Tehke kähku korterist pilti.. Ma juba tõmblen põnevusest ! :)

Kljutsh said...

olen aus ja ytlen, et aega lugeda pole ja olen vist ka niiiii purjus, et ei oska...aga kirjuta,ine ehk tuleb valja? SIIN ON HEA JA ONNELIK OLLA PAGAN VOTAKS SEDA ELU; armastan teid ja igatsen teid ja prindin teie plooogiu valja ja loen oosel; luban