Friday, December 01, 2006

pildid

heh ma olen nyyd juba paris pikalt (taaskord) yritanud pilte ylesse panna. teate, siin peruus ei ole see niisama lihtne. lisaks sellele, et arvuti jamab ryndavad mind pidevalt kaasopilased, kes yritvad mind siit arvuti eest korvaldada. nyyd aga minge:
www.heddapiccid.myphotoalbum.com ja vaadake pilte!
album on inkade rada (eh ma tahtsin sinna panna pilte inkade rajalt, aga on hoopis meie igapaevaelust)

tana ohtul laheme vaatama korterit! uut korterit! san blazis, see on plaza de armase lahedal st kesklinnas. ma juba nii vaga tahan Rosanna juurest minema kolida(et ei peaks enam adaga tuba jagama:D). siis oleks ka rohkem iseseisvust ja ei peaks iga paev taksoga linna ja tagasi soitma. akki on seal ka nett ja siis saaksin ma oma ustava sobra ummi abiga veidike kiiremini infot jagada!

homme teeme adaga blogimaratoni ja blogime pikemalt toost ja matkast

No comments: