Wednesday, December 06, 2006

seelikud

unustage ara seelikud, kui tulete cuzcosse! kaks neiut panid endale eile selga kenad seelikud (mina naiteks just ostsin endale vaga ilusa) ja laksid linnapeale. asi kulmineerus sellega, et me tahtsime ummisjalu koju joosta, kui meie jarele vilistati, karjuti ja plaksutati. see ei ole mingi sellise mottega sissekanne "oo me oleme nii ilusad", vaid ma reaalselt jagan shokki. see ei olnud mingiski mottes meelitav, vaid lihtsalt ehmatav. nyyd on see labi elatud ja edasipidi kannan ma oma ilusat kleiti pykste peal.

muidu laheb elu kenasti. oma uues kodus soome hommikust yhel rodul ja lounat teisel. (hommikusoogiks inkagraanulid- ma leian, et geniaalne nimi). kui vihma sajab, siis sajab ka sisse, aga mis seal ikka. elu on jatkuvalt lahe. homme peaks saabuma ka salaparane tehnik, kes toob meile Interneti.

tana kaisime oma opsidega Molinol, mis on kohalik taika ja ostsime sealt 5 cd-d peruu muusikat. nyyd lahme koju ja hakkame kuulama. ah ja aratuskella ostsime ka. siiani oleme elanud riski piiril- alati vaike muremote ohtul uinudes, et kas hommikul arkame enne tood v mitte.

mingil mystilisel pohjusel (ma sain aru, et mingi valitusega seotud paev vms) on homme ja ylehomme keskus kinni ning seega saame rahulikult oma kodu kodustada.

PS: ada tegi endale henna.

3 comments:

pelvissaile said...

uhke, uhke!

Kljutsh said...

ohhhhhh!!!! oota mis ajani te seal ikka olete? peaks teile pagan võtaks külla tulema.

Anonymous said...

ada, näita hennat!