Friday, May 18, 2007

yoyoyo

nii nyyd on vahepeal toimunud hirmus palju asju ja blogi pole yldse j6udnud midagi kirjutada.

aga esiteks. k6ige t2htsam: oleme lahkunud cuscost ja alustasime oma suuuuuurt reisi. pakkisime 9ndal kella kolmeni 88sel ja juba veerand kuus pidime t6usma, et j6uda oma hirmraskete pakkidega lennujaama. mina isiklikult kyll kartsin, et meid lihtsalt ei lasta meie kottidega lennukisse. kui panime mu seljakoti kaalule ja see oli vaid veidi yle kahekymne kilo, siis langes kivi sydamelt (6nneks k2sipagasit ei kaalutud :D ). l6ime selle peale kohe plaksu ja isegi lennujaamamehel oli hea meel, et ta kellelegi nii hea tuju oli saanud tekitada.

limasse j6udsime veidike unistena. tundsime end nagu kaks maakat, kes esimest korda linna on j6udnud. vaatasime k6rgeid majasid suurte silmadega ja yle mitme kuu yhte kaubanduskeskust n2hes olin isegi 6nnelik. ja kultuurihuvilised nagu me oleme t2histasime suurlinna j6udmist sellega, et l2ksime kohe esimesel 6htul kinno 2mblikmeest vaatama.
id

nagu vist k6ik v6ivad aru saada oli yle pika aja suures linnas olemine meie jaoks v2ga tore vaheldus. kolasime kaks p2eva ringi mirafloreses ja kaks p2eva kesklinnas. k2isime kunstimuuseumis ja kirikus ja katakombides ja vedelesime niisama parkides ja kohvikutes ka. linn on nii tohutult suur (9. miljonit inimest), et meie saime sellest kyll vaevalt aimu. kuid ega ohtlikemastesse linnaosadesse ei roniks ma ka siis kui seal pikemalt elaks.

nii kuna meie reisiplaan on tihe ja tahame palju j6uda, siis 14nda hommikul s6itslime edasi piscosse. jah. see linn kannab sama nime vahva alkohoolse joogiga, mis siin v2ga populaarne on. ning kuigi yks turismisonu yritas meile selgitada, et pisco on v2ga tore linn, kus saab juua pisco sourit ja teha muudki p6nevat, otsustasime me siiski edasi liikuda paracase rahvusparki, t2psemalt minase randa, kus me telkisime kaks p2va. paracases on v2ga t2helepanuv22rne, kuna seal on selline v2ga p6nev asi nagu k6rb otse mere 22res. ja metsikult palju erinevaid linde on seal ka. lisaboonusena on seal isegi pingviinid (neid me kahjuks ei n2inud). ja kujutate ette- me n2gime seal pelikane ja suuri krabisid ja ylisuuuuri millimallikaid( tegelikult ma ei tea, kas see yldse on millimallikas, aga vaadake pilti ja m22rake liik). ja ookeanis saime ka ujumas k2ia. rand oli h2sti tore ja vaikne. vahepeal p2eval k2isid paar inimest, aga nemadki lahkusid varsti.



href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9ABE2MGHLKFlOxad_TwaoHMGXsgr8MYISLu-4EiAX5dcFejPTX2VSzQsc0nR2IM4DqUjp-mQRdAsZ5CkKcfb_8ykvVkesYo6gDN6nZS3C7opfkNKENFcrKa5SfwYaT6b_XF1TBw/s1600-h/Imagen+012.jpg">
nii edasi liikusime Icasse. kuna me olime lugenud, et Ica l2hedal on yks kena oaas (mida saab n2ha ka 50solise tagakyljel) siis otsustasime sinna minna. nyyd oleme juba kolmandat p2va Huacachinas(see on selle oaasi l2hedal asuv v2ike linnake). esialgu me ei plaaninud nii pikaks j22da, kuid ma j2in haigeks ja nyyd oleme siin niisama puhanud.

eile k2isime oaasi ymber k6rbes autoga s6itmas. ja ma pean ytlema, et k6rb on nii ilus, et s6nu lihtsalt pole.


ja saime paar korda lumelauaga liivam2est alla s6ita (kuiv6rd ma ei ole ka lumelaua valitsemises just suur meister, siis s6itsin k6huli, aga tore ol ikka) aga siin ongi see kohalik sport- sandboarding. ja lapsed lasevad kelguga m2est alla. ja k6igil on v2ga tore.

t2na l2heme edasi tacnasse ja sealt juba tsiilisse, sest meie peruu viisa saab kohe-kohe l2bi.

PS! ja ma arvan, et on viimane aeg 6elda suuur 2it2h k6igile mu meganunnudele s6pradele, kes kinkisid mulle nii megatuusa seljakoti, millega ma nyyd saan ringi r2nnata.